Min Lördag

LÖRDAGEN: Åkte en tur med mamma och två till för att gå in på små söta butiker runt örebro och sedan in till Marieberg och käka och lite sånt, Idolerna var även där. Sedan åkte vi vidare till en julmarknad nånstans vid karlskoga, mysigt och fint var de där. Köpte bland annat två kors halsband.

Kom hem runt 6 och då fixa jag mig lite, skulle på maskerad och de fick bli Kizz för min del, eller ja Paul Stanley ni vet han med stjärnan. Åkte till Nathalie först och spelade spel och så,  och sen till festen, men ja den var inte som jag hade hoppats, blev lite roligare senare men var så trött så åkte hem ganska tidigt.

Glömde ladda min kamera igår så den dog, snodde lite bilder från Nathalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test