Håret från igår.



Det blev 20-års fest igår men den var sådär eller så var de jag som inte var riktigt sugen, tror de va så ;).
och jag har utsläppt hela kvällen, haha.

Min förkylning är kvar än, och idag har jag knappt någon röst. Men i veckan kan jag gärna vara sjuk, för är inte alls sugen på praktiken. Vill för en gångs skull vara i skolan! kommer inte vara där förräns i november, fast då är de inte långt kvar tills ja fyller!

nu ska jag inte babbla på mer, för har egentligen inget roligt att skriva as usual. Ikväll blir de lugnt, och mycket godis. Match imorn så gäller att tagga!

Kommentarer
Postat av: Linnéa H.

Så fin du är ellan! <3

2010-10-09 @ 21:01:49
URL: http://nillea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test