ORANGE & BLUE

Här är lite nytt i garderoben. Tröjan är orange i verkligheten. Sen är det även en jumpsuit, bh och ett korallläppstift som inte är på nån bild. Allt är från H&M förutom det långa örhänget med vita fjädrar, de är från Indiska. Nu kan de blir vår och sommar så man kan gå barbent!

Stockholm var hur bra som helst! Först var vi en sväng inne i riksdagen och kan säga att skulle behöva både kompass och karta där inne, hur jäkla stort som helst! men de var kul. Sen blev de mat och shopping och senare på kvällen kollade vi på musikalen Romeo & Julia på Göta Lejon, var hur grym som helst! skulle lätt se den igen, sjukt värd! Men det var lite tråkigt att åka hem eftersom de redan är vår där typ.. Men den kommer väl hit snart också, fast de är ju typ vår men all jävla snö är kvar! Sen såg jag kissie och amir och kan säga till er som hatar kissie att hon är finare i verkligheten än på bilderna på hennes blogg och hon är sådär smal som hon visar också. Fan tänker ni nu! haha. Men nu vet jag inte om jag ska säga att jag såg Alexandra, för hon är ju inte "kissie" utanför bloggen antar jag? För hon såg trevlig och jättegullig ut iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test