HOME!!

Efter en vecka på rhodos så känns de skönt att komma hem till kylan, faktiskt. Har saknat allt här hemma kan man säga. Men solen är inte så dum den heller och de har varit en bra vecka ändå.

Men efter att ha sovit skitdåligt i 7 dagar så tänkte jag ta mig en powernap nu, sen vart jag även sjuk i torsdags och är inte helt frisk nu heller så kanske skippar innebandyn ikväll. Grymt sugen på att spela men känns onödigt om ja blir ännu sjukare och missar alla andra träningar. Men de märks!

Sen måste jag ner och fixa alla skolböcker för imorgon blir de skola, äntligen! Här får ni en bild på en liten bit av hotellets innergård. Min kamera gick sönder första dagen så får duga med en från mobilen nu, tur att sanna hade med sig sin systemkamera så de blev några fina bilder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test