Fundering

Har stressat som fan med två arbeten som jag trodde skulle vara klara innan jul och som jag inte gjort. Så nu blev jag precis klar med de och fick reda på att dom skulle vara klara i januari! Och jag som tycker att min storebror inte har koll på saker, jag är nog likadan..haha:D 

Det är ganska sjukt egentligen att jag inte har mer koll på saker än vad jag har. För jag är lite perfektionist av mig när det gäller städning och sådana saker, hatar när det är stökigt runt omkring mig, då mår jag nästan lite "dåligt". Varför är jag inte sån när det kommer till ordning i skolan osv? Då har jag i stort sett ingen koll alls. Men man kan ju alltid ändra på det så kanske ska bli mitt nyårslöfte?=) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test