DAG 3 - MIN TRO

Hade helt glömt bort att jag håller på med den där listan om mig. Tur att de finns läsare som har bättre minne än mig.!

Men ska väl börja skriva nått då.. Min tro? ja ni, jag tror på spökvärlden. Eller rättare sagt jag vet att det finns spöken eller om man kallar de andar. Tycker om sånt men samtidigt tycker jag de är läskigt.

Men det kanske är meningen att man ska skriva om nån religiös tro? isånnafall kan jag säga att jag är varken kristen eller tror på nått om gud och vet vad de är. Jag bryr mig inte om sånt där och tycker inte om kyrkor för den delen heller! Visst dom kan vara fina. Tror inte att de var gud som skapade jorden heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test