Vuxenpoäng

Har inskaffat mig två vuxenpoäng idag! har sökt extra jobb eftersom plånkan skriker hela tin. Måste gå till en psykolog för mina shoppingproblem snart. Haha. Bara hoppas att ja får extra jobb! Sen tyckte jag de va lite konstigt att jag aldrig får hemskickat nå från ICA som mamma alltid får.. och då kom jag ju på att jag aldrig drar ica kortet, så de drog jag idag för typ fjärde gången på flera månader. 

Var i skolan till typ 10 idag. Trodde bara att vi skulle dit och komma på ett projektarbete till hösten, men fick en fin överraskning. Skulle göra en analys på våran engelskabok vi fick för flera månader sen. Men smarta ellinor hade ju inte ens börjat läsa boken, så fick leta snabbt på internet om de fanns någon analys där.. hitta en som tur va, hoppas den va rätt bara! 


Vad är de för fel på mina ben, typ gråa..haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test