Älskar paddling!

Alltså utmaningen kan ha varit de jobbiagaste jag har gjort. Eller de var inte jobbigt för konditionen och cykla och springa utan mjölksyran i benen var värst, stumma och skit. Men paddlingen ska vi inte tala om.. blåste fan storm ute på sjön och ibland kom vi inte ens framåt utan bakåt och sicksack mellan sjöns sidor. Verkligen skit kul! Just då kände jag bara skjut mig.. Inte nog med de så var de typ 8 km istället för 4 som vi paddla. Tycker lite synd om filippa nu i efterhand, jag har ju knappt några armmuskler så hon fick typ paddla ihjäl sig. Haha men de var fan kul ibland ändå där ute på sjön! Och även när vi tog en genväg när vi sprang och upptäckte en å som var typ 5 meter bred, var ju bara att simma över, haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test