Helgen som varit.

Kom på mig själv att jag inte har bloggat någonting på några dagar nu, så tänkte dra en liten sammanfattning av dagarna som varit.

Helgen har varit hur bra som helst! I fredags så drog jag in till örebro med två snygga brudar och gick på förfest och sedan gick vi ut. Hade skitkul! Sen hem på lördag, då kom filippa & ebba till mig och fikade och så. Sen åkte vi ner och kollade på innebandy. Kul och träffa ebba igen! ♥ Och sen på kvällen hängde jag med några killar från elevhemmet och det blev bland annat kattjakt och film, haha tror jag kom hem vid 4 på morgonen. Men de var trevligt!
Och i söndags så firade vi två kompisar i klassen som blivit myndiga. Så de blev fest! Jäklar vad vi röjde alltså, roligast hemmafesten på länge:D. HR09!!! ♥

Det var helgen! I måndags sov sov jag mest i skolan och tränade, igår var jag på zumba med Isa och de var nog första och sista gången:D Kände mig som en stel kärring! haha. Och nu sitter jag här och ska plugga lite körkortsteori och kanske träna sen om jag har lust. Annars så blir de en lugn onsdag.


Två bilder från helgen, den första från fredagen och den andra från söndagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test