WORD

Det känns som om veckorna är för korta, speciellt helgen. Varför ska den bara vara i typ två dagar? Man hinner ju inte med allt som man vill göra. Dom vännerna man inte ser så ofta längre vill man ju hinna ses på en och samma helg, men de är ju bara o glömma.. För oftast så passar de inte jämt. Ordet det löser sig är ett ord som jag börjar tvivla på, här gäller det och planera! Känns som man gör folk besvikna.. Men jag hoppas att dom inte blir det!

Lite ord bara. Idag har jag haft lite lektioner och en fet håltimme, så öppnade körkortsboken idag. Poäng till mig! Är ju faktiskt inte så långt kvar nu:D Sen hamnade jag här av nån anledning? inte bra! Måste ta tag i mitt liv snart!! jaja som ni ser hade jag inget intressant att skriva idag heller, eller ja, som alla andra dagar;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test