5 minutare

Praktiken gick bra idag med, kan allt utan och innantill nu när det gäller städa hotellrummen. Idag var det inte lika mycket att göra som dom andra dagarna och imorgon är det bara nått rum som är ankomster, undra vad vi ska göra då? Kanske ska städa stallet eftersom det är öppet där imorgon, så ni vet alla partysugna! Annars finns de ju alltid något att göra, jaja nu ska jag inte sitta och prata om praktiken!

Har varit duktig och tagit tag med lite skolgrejer som ska göras nu under praktiken.. Sen har jag fikat hos mormor & morfar. Har precis hoppat i onepiecen, kan inte låta bli att inte ha på mig den, den är underbar! Så nu inväntar jag träning! Typ så torsdagen ser ut för mig, snart är de helg och då kommer två efterlängtade vänner hit!! ♥



Slängde på mig något skönt imorse när det bara var 5 grader ute.. Kängorna och tröjan är nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test