ansvar, ansvar..

Har ju tagit på mig ett stort ansvar, alltså studentkryssningen! Känner nu att det inte var så lätt som jag trodde, jobbigt att få ut information till alla osv nu när jag har praktik och inte är i skolan, lite dumt av mig kanske. Men förhoppningsvis så förstår alla hur dom ska göra och allt blir bra!
Så efter 2 timmar med krångel hit och dit så har jag äntligen fått ihop info om kryssningen som kommer skickas ut på mejl, för fejjan krånglar ju bara.. Och nu ska jag ut och springa eller gå innan jag får panik!

Annars idag har jag varit på praktiken, började halv 7 imorse och sen fanns de inte så mycket att göra så den här dagen har gått hur segt som helst.. Nej nu ska jag inte skriva mer för har ändå inte roligt att säga! hörs=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test