Det går bra nu..

Sitter i skolan och gör ingenting i stort sätt, men ska väl sätta igång snart. Igår på idrotten så spelade vi träskfotboll. Först tänkte jag inte vara med för tycker de är äckligt med lera och dy. Men eftersom jag måste prova nya saker så var de bara och gå ner i träsket, och de var nog de roligaste jag gjort på länge. Fast först tänkte jag vara lite fjantig och bara springa där det var torrt och bara lite vatten, men de var ju bara och glöma när man har killar med sig. Det sluta med lerbrottning och krig! Grymt kul=).

Min kamera har gått sönder, min dator är påväg att gå sönder så måste lämna in den vilket betyder att jag inte kommer ha nån på några veckor.. vilket suger! så jag måste köpa en ny kamera så jag kan lägga upp bilder och sånt här, blir ju så tråkigt annars!


Ni får ha det så bra så hörs vi framöver! PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test
Test